Mapa sa blagom

Glavni organizator :
Daliborka Putić Berarov
Broj učesnika :
16
Ustanova :
OŠ "Vuk Karadžić" Zrenjanin
Opis :
Igra ima četiri dela. 1. Kodiranje tajne poruke - "ZLATO" Prvi deo igre se odvijao u učionici. Učenici su podeljeni u 4 grupe sa po 4 člana. Svaka grupa je dobila zadatak da napravi poruku "Kako učiti brže i lakše", a zatim tu istu poruku učine tajnom odnosno kodiraju je. Kada su učenici sastavili šifrovane poruke i napravili kodove za njihovo rešavanje, spakovali su ih u kutije. To je njihovo "ZLATO". 2. Sakrij "ZLATO" i napravi mapu Učenici su otišli u park gde su sakrili svoje "ZLATO". Dobili su skicu parka i uputstva za pravljenje "Mape sa blagom". Cilj igre je bio da nacrtaju mapu koju će druga grupa koristiti da ga pronađe. Ova igra je imala dva pobednika. Pobednik je bila grupa koja je napravila najprecizniju kartu. Drugi pobednik je grupa koja prva pronašla tuđe "ZLATO" i dešifrovala poruku. Učenisi su dobili uputstva za rad UPUTSVO A) Na dobijenoj mapi docrtaj objekte koji nedostaju a važni su za crtanje vaše "Mape sa blagom" (drveće, žbunje, stazice koje nedostaju, klupe, igralište, biste, bandere...) B) Polazna tačka je spomenik koji se nalazi u centru parka. C) Nacrtaj strelice ka blagu gde svaka strelica predstavlja 5 koraka. Strelice mogu biti orijentisane na 4 glavne strane sveta i 4 sporedne strane sveta, kao što je označeno u gornjem desnom uglu skice parka. D) Kako bi karta bila ispravna, neophodno je koristiti bar 4 smera i 30 strelica . 3. Pronađi blago Kada su učenici završili crtanje "Mape sa blagom", grupe su međusobno zamenile karte i otišle u potragu za tuđim blagom. 4. Dešifruj tajnu poruku Igra se završila kada su dve grupe pronašle tuđe ZLATO i dešifrovale tajne poruke.
Imena realizatora :
Ovaj dogadjaj je namenjen:
Mladjim osnovcima
Aktivnost 140 - Dan ingeligencije