Igram se i programiram

Glavni organizator :
Mirjana Glišić
Broj učesnika :
28
Ustanova :
OŠ,, Dr DRagiša Mišović
Opis :
1.aktivnost Na času matematike učili smo smerove kretanja ,učenici su iz posude sa vodom uz pomoć kutlače izvlačili plastificirane kartice. Zatim sam učenike dodatno motivisala ulogom kodera i kako robota Cobija dovesti do cilja. Programiranje bez kompjutera angažovanjem učenika u takmičarskoj / kooperativnoj igri koja ih upoznaje sa glavnim principima programiranja.Deca su kroz igru ušla u svet programiranja. 2. aktivnost na pripremljenom papiru sa kvadratnim poljima gde su stavljene slike značajnih mesta u našem gradu(muzej, galerija Nadežda Petrović, spomenik Tanasku Rajiću, vojvodi Stepi Stepanoivanoviću, brdo Ljubić) učenici podeljeni u grupe različitim bojama flomastera strelicama navodili robota do mesta. Učenici su u grupi sarađivali dogovarali ,uzbuđeni pronalazili nova rešenja, a zatim izveštavali. Aktivnosti i uloge Tokom ove aktivnosti učenici će: • Iskusiti saradnju i takmičenje • Razumeti razliku između uloga kodera (Cody) i robota (Roby) • Upoznati se sa konceptom osnovnih uputstava i seta instrukcija • Naučiti da sekvenca osnovnih uputstava može rešiti problem • Testirati ispravnost datog programa simulirajući njegovo izvođenje • Shvatiti da programiranje više zahteva razumevanje nego tehnologiju Nastavnik daje uputstva, pruža pomoć i povratne informacije kada je to potrebno.
Imena realizatora :
Ovaj dogadjaj je namenjen:
Predškolcima
Link do slika:
Aktivnost 150 - Dan ingeligencije