Glavni organizator :
Mirjana Glišić
Broj učesnika :
28
Ustanova :
OŠ,, Dr DRagiša Mišović
Opis :
1.aktivnost Na času matematike učili smo smerove kretanja ,učenici su iz posude sa vodom uz pomoć kutlače izvlačili plastificirane kartice. Zatim sam učenike dodatno motivisala ulogom kodera i kako robota Cobija dovesti do cilja. Programiranje bez kompjutera angažovanjem učenika u takmičarskoj / kooperativnoj igri koja ih upoznaje sa glavnim principima programiranja.Deca su kroz igru ušla u svet programiranja.
2. aktivnost na pripremljenom papiru sa kvadratnim poljima gde su stavljene slike značajnih mesta u našem gradu(muzej, galerija Nadežda Petrović, spomenik Tanasku Rajiću, vojvodi Stepi Stepanoivanoviću, brdo Ljubić) učenici podeljeni u grupe različitim bojama flomastera strelicama navodili robota do mesta. Učenici su u grupi sarađivali dogovarali ,uzbuđeni pronalazili nova rešenja, a zatim izveštavali.
Aktivnosti i uloge
Tokom ove aktivnosti učenici će:
• Iskusiti saradnju i takmičenje
• Razumeti razliku između uloga kodera (Cody) i robota (Roby)
• Upoznati se sa konceptom osnovnih uputstava i seta instrukcija
• Naučiti da sekvenca osnovnih uputstava može rešiti problem
• Testirati ispravnost datog programa simulirajući njegovo izvođenje
• Shvatiti da programiranje više zahteva razumevanje nego tehnologiju
Nastavnik daje uputstva, pruža pomoć i povratne informacije kada je to potrebno.
Imena realizatora :
Ovaj dogadjaj je namenjen:
Predškolcima
Link do materijala:
https://drive.google.com/open?id=1B4koD4Onb5_vY9y8Lr1a5odb13N0bWvF
https://drive.google.com/open?id=1B4koD4Onb5_vY9y8Lr1a5odb13N0bWvF
Link do slika: