Stopama Leonardove genijalnosti

Glavni organizator :
Aleksandra Filipović
Broj učesnika :
4
Ustanova :
Osnovna škola "Crnjanski"
Opis :
Implementiranjem biografskih podataka o životu i radu jednog od najvećih renesansnih umova, Leonarda da Vinčija, u okviru projekta „Stopama Leonardove genijalnosti“, u sadržaje različitih nastavnih predmeta, učenici drugog razreda Osnovne škole „Crnjanski“ u Jagodini bili su u prilici da kroz niz problemskih situacija uvide doprinos ovog velikana u brojnim sferama. Akcenat je tokom rada bio na samostalnom radu učenika. Rešavajući centralni problem projekta (ZAŠTO JE LEONARDO GENIJE) učenici su kroz 11 projektnih zadataka rešavali različite problemske situacije, da bi kao nagradu za svaki pređeni korak dobili ono najvrednije - nova saznanja koja im mogu pomoći da odgonetnu centralni problem. Počevši od izuma koji su imali za cilj olakšavanje svakodnevnog života, preko brojnih dosetki i pitalica, do složenih konstrukcija i ideja izvan vremena u kom je Leonardo živeo, učenici su stekli širu sliku o pojmu genijalosti i uvideli po čemu je genijalnost Leonarda da Vinčija drugačija od svih drugih. Radeći na poluprogramiranom štampanom matreijalu „Leonardova džepna beležnica“ i digitalnim materijalima objedinjenim na sajtu „Stopama Leonardove genijalnostI“, primenom trodimenzionalnih modela dostupnih na MozaWeb-u, programiranjem Pro-bot robota, upotrebom mobilnih uređaja, virtuelnim posetama i drugim aktivnostima koje su imale za cilj viši stepen misaone angažovanosti, učenici su uvideli suštinsku pozadinu i glavni moto projekta – RADOZNALOST JE NAJVEĆI POKRETAČ NAPREDOVANjA SVAKOG OD NAS! Detaljan opis koraka dat je u okviru samog sajta "Stopama Leonardove genijalnosti".
Imena realizatora :
Ovaj dogadjaj je namenjen:
Mladjim osnovcima
Aktivnost 261 - Dan ingeligencije
1 / 8
2 / 8
3 / 8
4 / 8
5 / 8
6 / 8
7 / 8
8 / 8