Glavni organizator :
Slađana Rašić
Broj učesnika :
7
Ustanova :
OŠ "Ivo Lola Ribar"
Opis :
- Učenici su se najpre podelili u grupe nasumičnim izvlačenjem sličica na kojima su tri ptice selice (roda, lasta i slavuj) i tri ptice stanarice (golub, vrabac i sova). Nakon izvlačenja papirića, učenici su zauzeli svoja mesta u učionici i na taj način formirali dve grupe pod nazivom “Ptice selice” i “Ptice stanarice”.
- Sledilo je rešavanje asocijacije koja je rađena u PowerPoint prezentaciji. S obzirom da učenici još ne znaju da čitaju, asocijacija je rađena u slikama. Učenici su najpre morali da prepoznaju šta je na slici, a zatim da otkriju na šta ih ona asocira. Kao konačno rešenje dobili su sliku jeseni.
- Individualnim načinom rada, učenici su crtali mape uma na listu iz bloka. Na temu “Jesen” crtežom su predstavljali sve ono što je karakteristično za dato godišnje doba (voće, povrće, vremenske prilike, ptice selice, poslove ljudi). Radove učenika okačili smo na pano u učionici.
- Po sopstvenom izboru, učenici su birali par sa kojim žele da rade sledeću aktivnost. Nakon tog izbora, zauzeli su svija mesta u učionici.
- Učenici su dobili zadatak da od plastelina prvo naprave po dve korpice, a zatim da naprave voće i povrće koje se bere u jesen. Plodove svoga rada stavljali su u korpice, voće u jednu i povrće u drugu. Korpice smo stavili na vidno mesto u učionici.
- Sledeću aktivnost učenici su radili individualno. Svako je dobio po pet rebusa koje su trebali da reše. Rešenja rebusa su bili nazivi žitarica koje se beru ili seju u jesen (kukuruz, ječam, ovas, pšenica i raž). S obzirom da učenici još uvek ne znaju sva slova, kao pomoć u otkrivanju rešenja rebusa koristili su svoje slovarice. Rešenja rebusa zapisivali su u kvadratiće ispod njih. Kada su rešili sve rebuse zadatak im je bio da ih zalepe na list bloka, a zatim smo sve radove zakačili na pano u učionici.
- Predhodnog dana učenici su dobili zadatak da u školu donesu po jedno voće i povrće. U tamnu kesu stavili smo tri voća i tri povrća. Učenici su iz kese izvlačili po jedan plod i na taj način smo formirali grupe. Tako smo dobili dve grupe učenika pod nazivom “Voće” i “Povrće”
- Sledeća aktivnost je bila kviz na temu “Jesen” koji je urađen u Wordwallu. Svaka grupa je dobila papiriće sa brojevima od 1 do 4, koji su označavali odgovore na pitanja iz kviza. Kviz se sastojao od 10 pitanja, a pobednik je trebala biti grupa koja sakupi najviše tačnih odgovora. Ovoga puta nismo imali pobednika, jer je rezultat bio nerešen (obe grupe imale su po 9 poena).
- Učenici su samostalno rešavali zadatke u Nastavnom listiću koji su karakteristični za jesen kao godišnje doba. Rešenja zadataka proveravali smo frontalno čitanjem tačnih odgovora. Učenici su crvenom bojicom štiklirali tačne odgovre, a netačne su precrtavali. Radovi učenika koji su imali sve zadatke tečno urađene, nagrađeni su smajlićima.
- Na kraju svih aktivnosti, učenici su dobili bedzeve kao nagradu za uspešno odrađen projekat u okviru časova Projektne nastave.
Imena realizatora :
nema više realizatora
Ovaj dogadjaj je namenjen:
Mladjim osnovcima
Link do materijala:
https://drive.google.com/drive/folders/1bWmoOwfqbaMSqZSDvLKNyzvzK9TShwYE?usp=sharing
https://drive.google.com/drive/folders/1bWmoOwfqbaMSqZSDvLKNyzvzK9TShwYE?usp=sharing
Link do slika:
Link do videa:
https://wordwall.net/sh/resource/599978
https://wordwall.net/sh/resource/599978