Osvoji Logligrad

Glavni organizator :
Daliborka Putić Berarov
Broj učesnika :
17 učenika 3. razreda
Ustanova :
OŠ"Vuk Karadžić" Zrenjanin
Opis :
Osvoji Logligrad je računarska igrica koja ima za cilj osvajanje grada prolaskom kroz lavirint.U igri može učestvovati do pet igrača ili timova istovremeno. Ovom prilikom je igralo pet timova sa po tri igrača. Svaki tim se dogovarao i birao put kojim se kretao kroz lavirint. Put kojim su se kretali je mogao biti duži sa manjim brojem polja iznenađenja, ili kraći sa većim brojem takvih polja. Kada je igrač stao na to polje trebalo je da reši zadatak, a kao nagradu je dobijao mogućnost kretanja 2 polja unapred. U slučaju da ne reši zadatak ostajao je na polju na kom se zatekao jedan krug.Igra je počinjala slučajnim izborom koraka od 1 do 4. Polja iznenađenja su imala zadatke koji podstiču razvoj inteligencije: 1.Slikovne jednačine 2.Matematičke kvadrate 3.Logičke zadatke 4.Pronađi skrivenu reč 5.Izbaci uljeza ... Pobednik je bio tim koji je prvi stigao na cilj. On je bio osvajač krune i grada. Kako bi igru učinila zanimljivijom. a učenike motivisala da rešavaju i zadatke ostalih grupa proglašavani su i princevi i princeze Logligrada. Oni su titule dobijali po broju rešenih zadataka koji nisu bili izazov njihovog tima. Centralna aktivnost, igranje kompjuterske igrice Osvoji Logligrad se odvijala na sam Dan inteligencije 1.10.2020. Dok je projekni zadatak OSVOJI LOGLIGRAD i zidaj svoj grad, aktivnos koja je rađena te sedmice i sastojala se od nekoliko koraka koje su učenici prolazili kako bi kreirali svoje verzije tabli za drušvenu igru. 1. Kreiranje lavirinta 2. Kreiranje izgleda polja iznenađenja 3. Izbor najzanimljivija tri predloga lavirinta 4. Crtanje lavitinata na velikim tablama 5. Postavljanje zamki ( polja iznenađenja) 6. Kreiranje asocijacija 7. Igranje društvene igre Osvoji Logligrad i sazidaj svoj grad Aktivnosti kreiranje lavirinta, izgled polja iznenađenja i izbor najzanimljivija tri predloga lavirinta odvijala su se na času matematike. Na časovima likovne kulture učenici su podeljeni u grupe preneli nacrte izabranih lavirinata na velike table i napravili polja iznenađenja. Nekolicina je uzela učešće u kreiranju asocijacija, a na kraju su zaigrali igricu Osvoji Logligrad na tablama koje su sami kreirali. Pravila igre se malo razlikuju od pravila računarske igre.
Imena realizatora :
Aleksandar Putić
Ovaj dogadjaj je namenjen:
Mladjim osnovcima
Link do materijala:
https://wke.lt/w/s/bPN231
Aktivnost 88 - Dan ingeligencije